За нарачки јавете се на:
02 510 2493
Брза достава
Плаќање во готовина (кеш)
Македонски магацин

ПРИГОВОРИ И СПОРОВИ

ЖАЛБА НА ИСПОРАКА

Ако вашиот производ е оштетен за време на транспортот или не се совпаѓа со вашата нарачка (погрешен или недостасува предмет), ве молиме известете нè преку е-пошта на [email protected] во рок од 48 часа од испораката.

Прво ќе добиете автоматски одговор, ве молиме одговорете на него со испраќање фотографија од пакетот (со видлива етикета) и добиените производи, каде што може јасно да се види штетата.

Ќе ја разгледаме вашата поплака како приоритет и искрено се извинуваме за непријатностите.

ЖАЛБА ЗА ПРОИЗВОД ИЛИ УСЛУГА

Во случај вашиот производ да не работи правилно, обидете се прво да ги проверите упатствата дадени на: https://manuals.hs-plus.com/mk .

Доколку сте ги следеле упатствата за производот и проблемот сè уште постои, ве молиме контактирајте не на [email protected] .

Прво ќе добиете автоматски одговор, ќе одговорите на него со испраќање фотографија или видео што јасно покажува дека производот не работи (уредот е вклучен, вклучен полнач, поврзан итн.).

Ако не можете да го покажете дефектот преку видео, мора да побараме од вас да го вратите производот на преглед во нашиот магацин. Трошоците за испорака се на товар на испраќачот и не прифаќаме пратки со откуп.

СПОРОВИ

Ако имате поплака за нашиот производ или услуга и не се согласувате со решението или ако не можеме заедно да постигнеме решение, можете да ја поднесете вашата жалба до Одборот за решавање спорови преку европската платформа за ODR http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

ПОЗИТИВНО ЌЕ БИДАТ РЕШЕНИ САМО БАРАЊАТА КОИ ГИ ЗАДОЛЖУВААТ СИТЕ СПОМЕНАТИ БАРАЊА.

Можете да прочитате повеќе за Општите одредби и услови и Политиката за колачиња на адресите на дното на страницата. ec.europa.eu.